HELLENIC NEWS RADIO

Αρχική » ΑΡΧΙΚΗ » ΒΙΚΥ ΒΟΥΛΒΟΥΚΕΛΗ » ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ «

ΒΙΚΥ ΒΟΥΛΒΟΥΚΕΛΗ » ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ «


Σε αυτό μου το άρθρο δεν μιλάω εγώ πολύ αλλά μάζεψα όσα έχει πει μέχρι στιγμής μια αγαπημένη μου φίλη, δουλέψαμε μαζί και την ξέρω καλά, ότι λεει είναι και εγένετο για την Βίκυ, ελπίζω και εσείς από τα λίγα που θα δείτε αλλά και θα διαβάσετε παρακάτω να καταλάβετε ότι έχουμε να κάνουμε με μια ελληνίδα πολιτικό που δεν μασάει τα λόγια τις, μαχητική ανεξάρτητη και πάνω απ’ όλα ελληνίδα μέχρι το κόκαλο.   Π. Κ.

ΒΟΥΛΒΟΥΚΕΛΗ ΒΙΚΥ Υποψήφια Β’ Αθηνών με το κομμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων του Πάνου Καμμένου

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΓΡΑΨΑΝ

«ΠΑΡΟΝ»  29-4-2012   «Αν βέβαια εκλεγώ βουλευτής, ΔΕΝ θα δεχτώ να έχω αστυνομικό φρουρό να με φυλάει. ΔΕΝ θα πάρω αστυνομικό για οδηγό για να μου κάνει τα θελήματα ή τα ψώνια του σπιτιού, θα συνεχίσω να κυκλοφορώ καθημερινά με το βεσπάκι μου που το λατρεύω. Δεν θα ανοίξω γραφείο για να κάνω ρουσφέτια. Δεν θα πάρω υπαλλήλους της Βουλής για να τους πληρώνει το κράτος και να τεμπελιάζουν. Και δεν θα πάρω σταθερό βουλευτικό τηλέφωνο για να κάνουν συγγενείς και φίλοι τζάμπα τηλέφωνα με δαπάνες του κράτους. Μία φορά την εβδομάδα θα το ήθελα πολύ, ένα μεσημέρι ή ένα βράδυ, να τρώω μαζί σας στο σπίτι σας. Θα έρχομαι ξαφνικά, χωρίς προειδοποίηση, και θα κάθομαι στο τραπέζι σας να τρώω ό,τι έχετε μαγειρέψει. Έτσι θα μάθω τους καημούς και τους πόνους σας, τα όνειρα και τους στόχους των παιδιών που μεγαλώνετε». «REAL NEWS» 29-4-2012   Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με την «υψηλή πολιτική», με αυτήν ασχολούνται χρόνια τώρα όλοι οι πολιτικοί και οι πολιτικάντηδες που μας βούλιαξαν. Εγώ, αν εκλεγώ βουλευτής, έχω αποφασίσει να ασχοληθώ με την καθημερινότητα, με τα χιλιάδες μικροπροβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι οι Έλληνες που δεν έχουν «μέσο» ή δεν διαθέτουν λεφτά για να «αγοράσουν» το δίκιο τους για να κάνουν τη δουλειά τους.     Δεν θα ανοίξω γραφείο για να κάνω ρουσφέτια. Δεν θα πάρω υπαλλήλους της Βουλής, για να τους πληρώνει το κράτος και να τεμπελιάζουν. Και επομένως, δεν θα πάρω σταθερό βουλευτικό τηλέφωνο για να κάνουν συγγενείς και φίλοι τζάμπα τηλέφωνα με δαπάνες του κράτους. Δεν θα δεχτώ καμία αύξηση του μισθού μου. Σας ευχαριστώ πολύ! Ελάτε τώρα να αλλάξουμε μαζί όσο περισσότερα πράγματα μπορούμε μαζί για τη χώρα!     «ΤΟ ΒΗΜΑ» σελ. 49 29-4-2012   Πολλοί φίλοι μου με ρωτούν πώς εγώ που μεγάλωσα στη Γερμανία σαν μετανάστης κατεβαίνω σαν υποψήφια με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, ένα κόμμα με σκληρή γραμμή απέναντι τους λαθρομετανάστες. Η απάντηση είναι πως ακριβώς επειδή μεγάλωσα σε ξένη χώρα έχω βαθιά ριζωμένα βιώματα, έχω άποψη και δεν φοβούμαι να τη διατυπώσω. «ΠΑΡΟΝ»   «Είμαι παιδί μεταναστών, έχω ζήσει 17 χρόνια στη Γερμανία και 2 στην Ινδία. Τα βάσανα που πέρασα στη ξενιτιά δεν θέλω να τα ξαναζήσει κανένα άλλο ελληνόπουλο. Φτάνει πια. Αρκετά πιάτα πλύναμε, αρκετές τουαλέτες καθαρίσαμε, αρκετά χρόνια δουλέψαμε, εμείς οι Έλληνες, στις φάμπρικες και στα ανθρακωρυχεία. Και φυσικά, δεν θέλω να ξαναζήσει κανένας την απομόνωση και απαξίωση της μαύρης ξενιτιάς. Ακόμα, δεν θέλω και τη συμπόνια, που κάτι καλόκαρδοι Γερμανοί έδειχναν σε εμάς τα παιδιά, τα πρώτα χρόνια της ξενιτιάς. Θέλω να ξαναγίνει δυνατή και περήφανη η χώρα και οι πολίτες της να ζουν ευτυχισμένοι στην πατρίδα μας. Εύχομαι, τούτη τη φορά, οι Έλληνες με την ψήφο τους να τιμωρήσουν όλους εκείνους τους πολιτικούς που κατέστρεψαν τον τόπο μας, που γέμισαν με δυστυχία την πατρίδα μας και ετοιμάζονται να στείλουν πάλι τα ελληνόπουλα στα σκλαβοπάζαρα της Ευρώπης και της Αυστραλίας. Φτάνει πια! Όλοι εμείς, οι ανεξάρτητοι Έλληνες, αγκαλιάσαμε τον Πάνο Καμμένο για να ξανανιώσουμε ελεύθερη και ανεξάρτητη την πατρίδα μας. Δεν θέλουμε να γίνουμε πάλι μετανάστες. Δεν ζητώ να κλείσει η χώρα τα σύνορα της. Ζητώ να θέσει κριτήρια και κανόνες και να απαιτήσει  απ’ όσους επιλέγουν να ζήσουν στη χώρα μας να τους σεβαστούν.  Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο, παιδί μεταναστών, στηρίζω τους Ανεξάρτητους Έλληνες είναι ακόμα πιο ουσιαστικός. Επειδή ακριβώς μεγάλωσα μακριά από την πατρίδα μου, δεν θέλω να δω μια ακόμη γενιά συμπατριωτών μου να ζει την ίδια μοίρα.

Σχολιάστε

beatbox.gr

beatboxradio.eu

peraapotomytho.com

mobiletravels.gr

newsinfo.gr

hellenicnews.eu

paliageitonia.wordpress.com

